Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2008 13:33 - Най-доброто лекарство срещу проблемите
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1145 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.12.2008 15:02


Всеки има лоши дни, дни в които сякаш целият свят му е обърнал гръб. От опит знам, че изплакването на 1 литър сълзи определено носи облекчение, но все пак е невъзможно да плачеш непрекъснато, затова съм открила няколко други неща, които не решават проблемите, но поне носят известно облекчение. Най-общо те са три.
-любима храна. В такива дни не ме е грижижа дали ще стана 100 кг или не, затова обикновенно си поръчвам пица, без да броя калориите.
-любим филм. Най-подходящото за случая е нещо весело и неангажиращо. Затова винаги залагам на анимациите и комедиите. Том и Джери е идеално за целта, защото те забавлява от началото до края.
-И най-доброто, но не винаги възможно. Дълъг разговор с приятел. Но последното го  използвам рядко. Определено помага най-много, но не е хубаво да си товаря приятелите с всичките проблеми. В крайна сметка и те си имат грижи и не трябва да очаквам да са винаги на линия и готови до безкрай да ми съчувстват. Затова пък първите две неща действат винаги безотказно и ако не решават проблема, поне ми дават известно време да се отпусна, да спра да мисля за всичко, което ме тревожи и после е много по-лесно да намеря разрешение или поне да имам надежда, че всичко ще се оправи.



Тагове:   най,   лекарство,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - "Ну погоди" също върши ...
09.12.2008 10:39
"Ну погоди" също върши работа:))
Много усмивки!
цитирай
2. rpatel - Така е. Всяко любимо филмче върши ...
09.12.2008 10:54
Така е. Всяко любимо филмче върши работа. Важното е да е весело.
И на теб ти желая усмихнат ден!
цитирай
3. basta - :)
29.12.2008 14:49
от мен прегръдка, мила Рокси!
ами аз ще кажа какво действа при мен...
храната не действа, загубих си апетита от няколко месеца...
филмите...не, защото не мога да си събера мислите в такива моменти, не мога да се концентрирам...
музика обаче-да-любимата ми музика ме кара да политвам...
а за мен отговорът и решаването на "проблемите" е именно...в полета ми...просто без него ще умра, така се чувствам...
нали знаеш, когато успееш да излетиш и да погледнеш на живота си и на света и на всичко..от 'птичи поглед"...усещането е несравнимо...и е освобождаващо...дори не знам с каква дума да го окачествя...
а приятелите- да - само дето аз почти нямам приятели...на пръсти се броят...а и не с всеки приятел можеш всичко да споделиш...трябва да е много специален Приятел...
ето една хубава песен за теб, с пожелания за хубаво посрещане на новата година...ако можеш, открий това, което може да ти донесе радост...мечтателко мила...аз така правя...

http://www.youtube.com/watch?v=nkv-XGD2cQQ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 682786
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930