Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2009 09:13 - Най-накрая
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1133 Коментари: 6 Гласове:
7



Ех, щастие! Най-накрая дойде и времето за моята ваканция! След няколко дни, ако не ми мине котка път, ще мога да си потопя крачетата в морето! Доживях! Че не съм ходила на море от 2 години и направо се бях поболяла от мъка. А за мен връзката с морето си е многооо специална. Част от родата е от Варна и аз просто от раждането си съм свързана с морето! Не съм съвсем сигурна, но май са ме завели първия път на море когато съм била съвсем малко бебе, май на годинка и половина и от тогава ако пропусна някое лято, после съм много нещастна. И за това сега се приготвям са 2-те най-страхотни седмици в годината! Моля, стискайте ми палци времето да е хубаво и водата да не е много студена и прекалено бурна. Че освен всичко друго, аз обичам и да плувам, не само да се правя на риба в тиган под лъчите на слънчицето.
Надявам се, следващият ми постинг да е от Варна, но ако не намеря интернет клуб ще пиша чак като се върна. Обещавам, че ще се постарая да направя най-щуравите летни снимки.
Хм... още не съм си стегнала багажа, а вече се размечтах! Ама просто твърде дълго я чаках тази ваканция и сега искам да се насладя на всеки миг от подготовката. А и ако успея да убедя компанията, че пътуването със самолет е по-удобно... в крайна сметка има нискобюджетни авиокомпании и цената е само с около 20 лв. по висока от влака и автобуса, но си спестяваш много часове. А точно тези часове, бих искала да ги посветя на слънцето и морето, а не да слушам разправиите на циганите в съседното купе. Но най-важното е да стигна!


Тагове:   ваканция,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави !
11.08.2009 14:26
Уважавам чувството ти за хумор, което видях не само в този текст, а и в един коментар, за жизнения път, къде завършвал.
Много правилно, само така!
Хубаво море ти желая!
П.С. Разправиите и циганиите от купето във влака, как можеш да се лишиш от тях, я се стегни!
цитирай
2. candysays - Желая ти прекрасно прекарване на морето! :)))
11.08.2009 17:42
Разбирам те отлично - и аз след броени дни заминавам, а не съм била от две години (от 2007-ма) и вече много ми е домъчняло за морето...
цитирай
3. rpatel - До lubara
11.08.2009 19:40
Мерси! А чувството ми за хумор е генетично заложено. :-) В цялата ми рода всички са така.
цитирай
4. rpatel - До candysays
11.08.2009 19:46
Значи сме в едно и също положение. Последно видях морето през септември 2007 и оттогава само го сънувам. И сега просто нямам търпение.
цитирай
5. candysays - И аз така :)))
12.08.2009 14:37
И аз точно от септември 2007-ма не съм го виждала :)
Е, съвсем скоро.. "Много мина, мъничко остана"..
цитирай
6. rpatel - Да. Съвсем мъничко! :-)) На 15-ти ...
13.08.2009 09:56
Да. Съвсем мъничко! :-)) На 15-ти сутринта след цяла нощ пътуване ще мога да си потопя крачетата в морето! Ох! Направо не ме свърта на едно място! Като става дума за море съм като малките деца.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683122
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930