Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 12:16 - В памет на едно момиче
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1608 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бях решила, че вече няма да пиша по повод на криминални новини, но просто не се въздържах. Поводът е поредната новина за разследването на убийството на Радост от Варна. Сега пък се оказа, че Георги е снимал тялото й с телефона си над 30 пъти... и у мен възникна въпросът. Добре де, какви още доказателства им трябват на нашите съдии, че да го тикнат този в затвора? Чакат мъртвата да стане от гроба и да им посочи убиеца?! Мина цяла година, горкото момиче откога е изгнило в гроба, а този разиграва циркове! То не бяха припадаци, то не беше чудо! И накрая съм почти сигурна, че ще го обвинят за невменяем и ще го затворят за няколко години в някоя болница, преди да го пуснат да си ходи по живо, по здраво! А Радост... кой ли ще си я спомня нея! Но явно сме си го заслужили това! Като четох коментарите на хората под новината! Кажете ми, що за ненормалник трява да си, че да обяснаваш как Радост била курва и си го търсела! Каквато и да е била, проявете малко уважение! Момичето е мъртво, убито по много жесток начин! Не мисля, че е нормално някой, който дори не я е познавал лично, а се ръководи само от писаното в новинарските сайтове, да я съди и да обяснява как си го заслужавала! Ами, ако не дай Боже, жертвата е ваш близък? Как ще се почувствате след такива писания от напълно непознати? Нито знаем какви са били отношенията й с Георги, нито нищо. Обаче, в някъв сайт пишело, че си има приятел в Англия и веднага й лепваме етикета "курва"! Браво, бе! Не, не я защитавам, но просто съм възмутена как е вазможно да се изсипе толкова помия върху едно мъртво момиче? Ама така е най-лесно! Георги е едва ли не герой, защото е убил някаква лека жена! А дали е било точно така, ма много важно! Случаят е приключен. Радост да си гние в гроба, а Георги да си живее живота. Мъка, мъка...
Докога бе, хора? Докога с тая злоба! Да оплюваш едно мъртво момиче, е това главата ми не го побира!


Тагове:   момиче,   едно,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rpatel - Абсолютно. Какви доказателства им ...
23.02.2010 12:34
Абсолютно. Какви доказателства им трябват още? Намериха вещи на Радост в къщата му, сега има и снимки на тялото й в телефона му... какво още им трябва, че да го вкарат на топло за многооо дълго време! Ама понеже баща му бил незнам кой си и не смеят да го затворят! Това ако беше в САЩ отдавна да е в затвора и хората да са забраили за него! Обаче ми е мъчно за семейството на Радост. Горките й родители!
цитирай
2. dorichela - Направо побеснях от тая новина. . . и ...
24.02.2010 12:42
Направо побеснях от тая новина... и от новата му версия, че само спял до нея и турци я убили.... А той се събудил, видял я убита, изпушил една цигара, взел си окървавените дрехи и се прибрал. ДА БЕ ДА!! И междувременно я снимал 30 пъти.. тоя боклук е за доживотен затвор за наглостта си.. мизерник с мизерник!
цитирай
3. rpatel - Щях да падна като го прочетох това! ...
24.02.2010 12:55
Щях да падна като го прочетох това! Тоя съвсем взе да се подиграва с хората! Как си го представяш това. Ставаш, виждаш приятелката си мъртва, обаче вместо да звъннеш в полицията ии поне да изпаднеш в истерия от гледката, най-спокойно заставаш до нея и започваш да пушиш, след което си се прибираш вкъщи все едно нищо не е станало и няколко часа след това решаваш, че май не е зле да звъннеш в полицията. Не, че нещо, ама все пак си съвестен гражданин! Направо думи нямам! Голям цирк, голямо чудо! Горкото момиче! Като нищо накрая ще го изкарат и самоубийство!
цитирай
4. dorichela - Подиграват се с паметта на момич...
24.02.2010 13:07
Подиграват се с паметта на момичето, със съда, с народа, с всичко.........
цитирай
5. rpatel - Да. Не ми се мисли какво им е на род...
24.02.2010 13:23
Да. Не ми се мисли какво им е на родителите й. Да стоят в съда и да слушат как върху дъщеря им се изливат тонове помия, а убиецът й (почти съм сигурна, че той я е убил) се хили и разиграва циркове, защото знае, че ще му се размине. :-(
цитирай
6. zaw12929 - По спокойно! По полека с обвинен...
25.02.2010 19:15
По спокойно! По полека с обвиненията, Масларова била накичена със злато, като елха. Докога ще повтаряте тази тъпа лъжа. Жената, министъра, които даде най много на хората като сациални пари намирате да обвинявате в нещо, което не е верно и което не можете да докажете,
Масларова се закани, че ще съди всеки, който я обвинява неоснователно, когато делото и приключи, а то ще свърши с оправдание, а вие сте в списъка на обвинителите. Не ви подхожда тази роля. Да "ИЗЛИВАТЕ ТОНОВЕ ПОМИЯ" ВЪРХУ НЕВИННА ЖЕНА ИЛИ Е ВИНОВНА, ЧЕ НЕ Е ОТ ВАШАТА ПАРТИЯ. ТОВА ЛИ ВИ Е ДЕМОКРАТИЧНОТО МИСЛЕНЕ?!
Изтриите си простотиите!
цитирай
7. rpatel - Виж какво, аз не съм от никоя партия! ...
26.02.2010 08:42
Виж какво, аз не съм от никоя партия! Но споделям това, кето видях с очите си! Тъй нар. социална министърка се вози на розово бентли и е с повече бижута по себе си отколкото са изложени на витрината на близкия магазин. Това съм го виждала. Живеех близо до Парламента. Така, че не те знам за какво се палиш толкова. Пиша само за това, за което съм сигурна. Както и сам можеш да прочетеш, не съм писала нищо за сделките й, просто защото не съм информирана. Хората говорят много, но как стоят нещата точно, това не знам.
И да го беше писал това в лични. Ако не си забелязъл постингът ми не е за Масларова, а за убитото момиче от Варна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 682779
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930