Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2010 10:01 - Победа!!!
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1082 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 17.09.2010 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес с гордост заявявам, че успях да постигна още една победа в живота си! Или по-точно успях, с много нерви, търпение и смелост да победя администрацията, до степен, че те капитулираха и най-накрая ми издадоха новите документи! Да паднеш от смях! В Европа в 21 век да се радваш като малко дете, получило любимата си играчка, че са ти готови докумените! Да се смееш ли, да плачеш ли? Или и двете! Но е факт! След много нерви, чакане по опашки, разправии и разбира се закъснение, документите ми най-накрая са готови или поне според Интернет. Защото ще ходя да си ги взимам следобеда. Е, риск пак има- примерно да са ми сгрешили данните, ама да се надяваме, че чак такъв карък не съм. Че тогава вече ще полудея! Обаче, поне за сега всичко е ОК. Чак не можах да повярвам като ми излезе вчера един зелен надпис, който любезно ме информираше, че документите ми са готови и то само след 6 дни закъснение! Луд късмет! На фона на това, което преживях при подаването, някак подозрително бързи бяха. Ама пак казвам, още не съм ги видяла, така че... не е късно да ме изненадат. Ох, дано не! Че сега като си взема документите не искам повече нито да ги виждам, нито да ги чувам от тая служба!!! Поне няколко години! Но все пак успях! Да не повярва човек! Въпреки опитите на чиновниците да ме отчаят и да реша, че не си струва усилието и мога да мина и без нови документи! Не се шегувам. Докато висях пред 1 РПУ имаше и такива случаи. Идва някакъв човек, вижда какво е положението, т.е. безнадежно. Отива при полицая и пита: А колко е глобата ако ходя с изтекли документи? -250 лв. -Мерси. И си тръгва! Т.е. има хора, които бяха така стреснати при вида на тълпите, че бяха готови да жертват 250 лв. вместо нервите си! Ами, разбирам ги! Когато ти се налага да си вземеш 3 дни отпуска само за да си подадеш заявлението, няма как да не се замислиш! А и хайде сега времето е хубаво, някак не е толкова страшно да си прекараш деня на някаква пейка пред районното, ама зимата? Който е ходил в 1-во РПУ знае, че в това тясно коридорче повече от 20 човека няма как да се натикат. А останалите 200? Те имат "привилегията" да висят на пейките отвън. Без значение дали е +35 или -10. Дали е слънчево, дали вали дъжд или всичко е заледено! Това никой не го интересува! Като искаш документи, ще висиш и дори ще благодариш за "любезното" отношение, защото си висял "само" 13 часа като мен, а не си спал през входа! Имаше и такива случаи! За да не изчезне скъпоценния списък! Абе, който не го е преживял няма представа какъв екшън е изпуснал! Ще ходиш да скачаш с бънджи ли? Амииии! Иди си смени документите! Тръпката е същата! Като се добереш до новите документи, не само адреналинът ти ще се качи, ама и сърцебиене ще получиш от радост! Че това си е равносилно на изкачването на Еверест! Не че съм изкачвала Еверест, но предполагам, че чувството на опиянение от успеха е подобно! И изобщо предлагам да създадем нов екстремен спорт. Смени си личните документи в Бг! Богатите европейци ще плащат луди пари за това! Че на тях, горките, всичко им е толкова перфектно организирано, че сигурно им е скучно! Отиваш, подаваш си заявлението при някоя усмихната чиновничка, после отиваш да си вземеш документите (в някои държави дори и това не правиш, защото ти ги носят вкъщи с куриер), скука! А тука, ходиш по сред нощ, записваш се в списъци... ехе! Какво знаят те! Пропуснали са! При това много!


Тагове:   победа,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Честито на победителката!
17.09.2010 10:26
Една по една събираш победи!
Усмивка!
цитирай
2. rpatel - Да! Е, крайно време беше! След ноща ...
17.09.2010 10:27
Да! Е, крайно време беше! След ноща винаги идва ден! Време и за мен слънцето най-накрая да изгрее! :-)) Усмихнат ден и на теб! И благодаря, че намина!
цитирай
3. martito - Вярно - крайно време беше:) Ха че...
17.09.2010 11:45
Вярно - крайно време беше:) Ха честито нови документи:)
цитирай
4. rpatel - Мерси! Ама още не ми честити. Като ги ...
17.09.2010 11:58
Мерси! Ама още не ми честити. Като ги взема тогава. Че направо вече взех да ставам суеверна. Ами ако са ми объркали името, примерно? Или ЕГН-то? За това ще приемам поздравления като ги взема и видя, че всичко е ОК. А иначе, че беше крайно време-за това спор няма! :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678268
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031