Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2011 11:01 - Поздрав за некултурните!
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2375 Коментари: 2 Гласове:
11



Наричали са ме каква ли не, мързелива, суетна, глупава и т.н., ама за първи път ме наричат некултурна. И то защо? Защото не съм заблудена овца или уфсъ и не давам луди пари за китайски боклуци в мола. В тоя случай опитът на въпросните бизнисмени да обидят хората, защото не искат да купуват боклуци с 300 % надценка, ми звучи по-скоро като комплимент и даже много се гордея, че в очите на г-н Драгиев съм некултурна и нямам "култура на пазаруване". Извинявайте, уважаеми г-не, ама вие слизате ли изобщо от скъпата си кола и излизатели от лъскавия си офис? Ако да, или сте сляп или сте кретен! Кажете ми, при средна заплата от 300 Евро и при пенсия около 100 или по-малко, как да пазаруват хората в мола? И как да дават 30-40 и повече лева за тениска, при това Made in Chaina? Е, ама на нея е закачен фирмен етикет, ма ако много важно. Когато си броиш стотинките и се чудиш ще можеш ли да си платиш тока този месец или няма да можеш, знаеш ли колко те интересува какво пише на етикета?
От друга страна хората, които все пак разполагат с малко повече пари, не са глупави и много добре знаят, че могат да си купят същата тениска на Графа и то на половин цена. Най-богатите пък, направо отиват до Париж и си я купуват от там, междувпрочем дори там им излиза по-евтино отколкото в нашия мол! И какво излезе? Че в мола пазаруват само разни кифли, приятелки на някоя треторазрядна мутра, които примират от мисълта,че всичките им дрешки са много фиешън щото са от мола. Е, ама както знаем броят на тия мацки е силно ограничен на фона на 10 (или вече са повече) мола в София. И съвсем нормално взехте да закъсвате. Докато моловете бяха 2-3 нещата все още вървяха, ама то човешката алчност граници няма! Строихте и строихте без да мислите и сега е време да си платите. И сега има два варианта. Или ще свалите цените, така че предлаганите стоки да станат достъпни за повече хора или ще почнете да затваряте. Но докато продавате китайски стоки с 300 % надценка, аз от мол нищо няма да си купя! И не само аз, но и хилядите хора като мен. Да не мислите, че тия пари ги берем по дърветата, че да ги даваме ей така? И то при положение, че си намирам всичко, което ми трябва много по-евтино на Графа или онлайн.
Наречете ме некултурна, ако щете, но в този случай това си е жив комплимент! Което означава, че поне съм финансово грамотна и знам, кое ми е по-изгодно.



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Привет , мило момиче ! Що му се връзваш на тоя?
17.05.2011 09:54
Аз след като се разходих по магазините , се прибрах в къщи и си разгледах дрехите . Ами те са качествени , от памук , лен и коприна . Истински . А не като изкуствените тъкани . Ами , какво да купувам?
Трябва да е нещо по-хубаво .
А в лъскавите магазини са набримчили такива цени ! Заприличали са на музеи. Ходиш , разглеждаш и си тръгваш . За пролетта исках да си намеря нещо ново , ама да е хубаво. Пък то !
Твоя приятелка вечна ! :))
цитирай
2. rpatel - Права си! Май най-добрия начин е да ...
18.05.2011 11:09
Права си! Май най-добрия начин е да подминем нещо такова с мълчание. :-))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678233
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031