Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2013 10:55 - Помощ!!! Сини и зелени зони
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3065 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 01.03.2013 11:12


Ох, да знам, че не съм писала поне от година, ама тоя път ми прекипя и просто трябва да изпусна парата някъде, пък ако някой успее да ми даде и съвет още по-добре, ама едва ли. Та значи всичко започна в един щастлив миг през есента когато нашите решиха, че вече съм отговорен човек (да бе, да!) и съответно могат да ми помогнат финансово да си купя кола. За обикалянето по борсите няма да говоря, ще кажа само, че накрая се сдобих с една 10-годишна красавица със звучното име Рено Клио. Но, уви, както и във всяка друга връзка, щастието не трая дълго, в смисъл, че имахме доста технически трудност, чупих бутало... абе, гадна работа, но не за проблемите с майсторите и сервизите ми е думата, а за тия прочути зони за паркиране. Оправих си колага, платих си гражданската изобщо всичко както си трябва и о, изненада! От 1 септември се оказа, че живея в зелена зона. Добре, ходих, тичах, събирах документи, дадоха ми винетка, че имам право да паркирам пред вкъщи и тоя проблем реших. Е, викам си, вече ще си карам колата спокойно. Да, да, ама не! С винетка, без винетка пак не мога да паркирам нормално, защото тя зелената зона си върви с ексти, а именно колчета, с които намалиха броя на местата за паркиране, та сега водим едни войни със съседите от сутрин до вечер и всяка сутрин поглеждам към колата със страх, да не би в невежеството си да съм паркирала на място заплюто от друг съсед и той за благодарност да ми е издрал колата. Тази сутрин път и трите ми чистачки бяха обърнати, защо, идея нямам. Това е първата част на проблема. Част две. И на работа е зелена зона, но разбира се е друга подзона и за там винетката ми не важи. Как пък не, тия от "Паркинги и гаражи" няма да се минат и да направят така, че винетката за зелената зона да важи за цялата зелена зона, а не само за 5 улици около вкъщи. Та и на работа проблем с паркирането. Обикаляш, обикаляш, цъкаш СМС... и се надяваш някой да е освободил "свободно" място, ама тези места са малко, пък колите са много.  Въобще пощуриха ме тия хора, ей!  Пък в 21 век сме все пак, никой друг в семейството няма кола, така, че колата не е лукс, а необходимост! А и ще кажете, в Европа е така, в центъра паркирането е платено, нищо против, ама хората първо са построили паркинги с достатъчно брой места, пък едва после са почнали да продават стикери и да слагат скоби! А ние както винаги наопаки. Дайте да глобяваме хората, пък къде ще паркират, не е наш проблем!


Тагове:   зелена зона,


Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678222
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031