Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2009 12:52 - Сбъдват ли се мечтите?
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2509 Коментари: 12 Гласове:
3



Преди малко гледах един доста симпатичен и леко наивничък холивудски филм за едно момиче от малко градче, което искаше да се измъкне от сивия живот и да стане стюардеса. Е, съвсем по холивудски мечтите й се сбънаха и не само, че летеше на международни полети в първа класа, но дори откри и истинската любов, но както и да е. Това ме наведе на мисълта за мечтите. За това колко хубаво би било ако мечтите се сбъдваха точно като в Холивуд. В киното няма нищо, абсолютно нищо невъзможно и макар героинята да мина през какво ли не, включително и предателство от страна на нейна приятелка, тя успя да сбъдне мечтите си. Ех! Защо в живота не ставаше така. И аз искам да летя и да видя Париж за Коледа, но... стигнах до там, че си изпратих CV-то на една нискобюджетна авиокомпаня, която си търсеше стюардеси. Дори не ми отговориха. И сега стоя вкъщи, гледам такива филми и си мисля, колко щеше да е хубаво ако в живота всичко беше като на кино. Но не за конкретната мечта ми е думата. Всеки от нас има мечти, но дали се сбъдват? Дали ако си пожелаеш нещо с цялото си сърце, Господ ще те чуе и ще изпълни желанието ти? Как мислите? Дали просто трябва да вярвам и да проявя малко търпение? Или това са глупости и в реалния живот мечтите не се сбъдват? Вече не знам. А толкова, толкова имам нужда да вярвам. Защото без мечти и без надежда животът ми би бил като пустиня. А понякога, просто чувствам, че губя и едното и другото.


Тагове:   мечтите,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Грател
13.11.2009 12:57
нищо не ни пречи да си мечтаем "Мечтите са истински, реалноста е фалшива".
А може би някога в някой друг живот те ще се сбъднат.
цитирай
2. bapha - ами аз си мисля,
13.11.2009 13:00
че колкото и да желаеш нещо, докато "просто вярваш", пред телевизора с чипса, си е като тото.
Не излезеш ли да повикаш Неволята...
А "без мечти и без надежда животът ми"- просто го няма. Моят
цитирай
3. xfire - Мечтите се сбъдват ако: много силно ...
13.11.2009 13:43
Мечтите се сбъдват ако: много силно ги желаеш и ако създаваш възможности да се сбъднат:)
цитирай
4. raamonlubelm0nd0 - Моите се сбъднаха
13.11.2009 14:21
Моите мечти се сбъднаха до една :-)
1. Като дете исках да имам косми на гърдите - сага имам, но имам и на гърба.
2. пак тогава исках да ида в София - ходих много пъти - не ми харесва
3. като повечето нормални момчета исках да стана моряк - служих във флота

е, мога да кажа, чи ако човек наистина иска нещо то се сбъдва (убеден съм), но също и да внимава как ще го формулира!
цитирай
5. elinora - Човек е голям толкова,
13.11.2009 14:55
колкото са големи мечтите му...
цитирай
6. rpatel - Да, всички сте прави! Трябва да в...
13.11.2009 14:59
Да, всички сте прави! Трябва да вярваш, но и да работиш за сбъдването. Това с летенето... хъм, мисля да пращам CV-та и да си подновявам регистрацията докато тотално не им писне от мен и не ме поканя на интервю поне от чисто любопитство, да видят що за инат съм. Пък после... каквото сабя покаже!
Благодаря!
цитирай
7. bapha - ами
13.11.2009 17:43
стискам палци...
цитирай
8. rpatel - Благодаря!
14.11.2009 09:44
Благодаря!
цитирай
9. mmka - Относно мечтите
25.11.2009 15:25
Трябва да знаеш добре какво искаш и какво си пожелаваш... иначе се сбъдват, едни по-рано, други по-късно. Но при мен лично стана така, че две от мечтите ми се сбъднаха горе-долу по едно и също време... и трябваше да направя избор. Беше и още е много трудно, но човек не може да има всичко и трябва да реши какво е по-важно за него и да направи жертви с останалите неща. Винаги пред мен ще стои въпросът дали изборът, който направих беше правилният... Защото от него зависи бъдещето ми...
цитирай
10. mmka - още
25.11.2009 15:28
Сега се сетих и за друго, за един филм, който предполагам всички сте гледали - "Магистрала 60". Там магьосникът казва "Хората не знаят какво да си пожелават" след като камион премаза един мъж,защото той искаше да върне времето назад и да не стане така, че камионът да премаже телефона му... Та, понякога когато нещо не се сбъдне може би е по-добре за нас... както казват "всяко зло за добро".
цитирай
11. rpatel - Да, сигурно си права! При мен нещата ...
25.11.2009 20:37
Да, сигурно си права! При мен нещата винаги стават малко трудно, но накрая всичко се подрежда по най-добрия начин, дори и в началото аз да не мисля така! Така, че май това е единственото от което имам нужда, от търпение и от вяра, че ноща ще свърши и пак ще изгрее слънце.
Благодаря са хубавите коментари!
цитирай
12. andi2 - Е никъде не е казано че не трябва да ...
23.12.2009 16:02
Е никъде не е казано
че не трябва да мечтаем , или да се надяваме
Сбъдват се мечти
Продължавай да мечтаеш , и да се надяваш
Е и търпение е нужно .
А Господ знае кога и как да ти даде нещо........
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 682980
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930