Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2011 11:29 - Абе, какво им става на българските мъже?
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4095 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 22.08.2011 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поводът за въпроса ми е премеждията на нашата сънародничка в Италия. Предполагам, всички сте разбрали за кошмара на тази българка, но сега няма да се спирам на тази конкретна случка, а ще размишлявам върху нещо друго. Какво, по дяволите, им става на българските мъже, че са готови да изпратят жените си на гурбет в чужбина, при това без никакви гаранции къде и при какви условия ще живеят. Да, криза е. Да, на хората им е трудно. Но що за мъж би изпратил жена си просто ей така, без пари, без познания по езика, без нищо? Докато той си стои вкъщи, обикаля кръчмите, оплаква се колко е тежък живота и чака жена му да прати пари. Луда работа! И мога да ви кажа, че това не е изолиран случай. За тези от вас, които не са разбрали ще спомена, че работя в хотел. И така се случи, че доста често имаме гости тръгнали към Западна Европа на гурбет. Ако ви кажа, че голяма част от тях са жени, при това някои от тях съвсем не са в първа младост и са тръгнали да работят на полето по 15-16 часа на ден? Питам се къде са мъжете и синовете на тези жени? Лично аз изобщо не бих могла да си представя, че 50+ годишната ми майка може да тръгне да се трепе по света за пари, а баща ми преспокойно да си стои вкъщи. Ама явно има хора, които могат. И дори го намират за напълно в реда на нещата една майка да зареже децата си за да бере домати, какъвто беше случаят с нашите гурбетчийки, или да чисти къщи, какъвто е случаят с тази жена. Ама какво ли разбирам аз? Явно нищо, щом съм още тук вместо да хукна по света. А аз глупачката му с глупачка разчитам, човекът до мен да ми даде някаква сигурност и опора. Явно не съм в час.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. idealist - Ами такава
22.08.2011 13:40
е ситуацията, за съжаление. Но засега все пак май са повече мъжете-гурбетчии.
цитирай
2. rpatel - По-скоро са 50 на 50. А и ОК и двамата ...
22.08.2011 13:50
По-скоро са 50 на 50. А и ОК и двамата да заминат, ясно, ама ти да стоиш по цял ден и да си клатиш краката докато съпругата ти се претрепва от работа, кой знае къде и при какви условия, това не го разбирам.
цитирай
3. idealist - И аз
22.08.2011 15:43
не го разбирам, да
цитирай
4. rpatel - Само това ме очудва, а иначе, че на ...
22.08.2011 15:51
Само това ме очудва, а иначе, че на много хора им се налага, това вече...
По този повод ще спомена какво ми каза една от заминаващите на гурбет. Когато я питахме защо на тези години, беше около 60 е тръгнала да се трепе по полетата на Франция, отговорът беше: Ами аз и тук правя същото, жената беше от някакво село, но там поне плащат повече. Та това е истината. Никой не е тръгнал от добро, но ако се решиш трябва да си добре подготвен и да имаш точна и ясна информация къде отиваш, какво ще работиш, за колко пари и най-важното къде да потърсиш помощ ако нещо се обърка. А голяма част от гурбетчиите тръгват ей така, на честна дума. Някой им бил обещал работа, ама подробности не знаят и гаранции нямат никакви. Това е най-страшното.
цитирай
5. idealist - Така е,
22.08.2011 17:01
от добро не се тръгва по чужбина да се работи. Мен пък ме дразни нещо друго, обаче. Като отидем в чужбина - ставаме много дисциплинирани, спазваме правилата и законите. Но дойдем ли си тук за малко - веднага му отпускаме края и къде каквото можем нарушаваме. А в същото време цъкаме с език - "Еййй, хората как си подредили държавата..." :)
цитирай
6. virtu - И аз това се питам!
22.08.2011 20:18
:))
цитирай
7. rpatel - Прав си и това го има. Там сме по ев...
23.08.2011 11:00
Прав си и това го има. Там сме по европейци от местните, тук... :-((
цитирай
8. aidriell - Жени дори и на 57 бягат от България, ...
23.10.2011 16:37
Жени дори и на 57 бягат от България , трепят се не на едно а на 2 места по 15 часа на ден .Имат деца по две и тн мечти имат и желания за успех
Учат добре и чужди езици дори и да не ти се вярва научават за по малко от 2 години език
упорити са и в работа няма кой да им се опре
мъжете -никоя българка в чужбина -освен проститутките не разчита на хляб от мъжете -никоя .Но дори проститутките и те
всички разчитат единственно на себе и се справят
Виждал съм всякакви случаи от медицински сестри и учителки до сладкарки и шивачки и чистачки на офиси
Виждал съм и майки които плащат на двамата си синове апартамент 1200 $ месечно , храна и сметки докато децата "децата" си събират пари за кола марихуана или каквато и да е глупост там и така каквото възпиташ това получаваш а мъжете и те така каквото намериш това е
Ако не става то просто не става и това е
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683029
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930