Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2012 12:00 - Мини по клиничната пътека... ако можеш!
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4092 Коментари: 4 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От доста време не съм писала, но това, което ми се случи и продължава да ми се случва, тези дни просто ме предизвика да пропиша отново. И така, всичко започна преди около месец или малко по-малко когато си възпалих окото. Появи ми се нещо като ечемик и аз търпеливо си чаках да мине, но не мина и отидох в близката аптека да питам с какво да го мажа. Дадоха ми кремче и "до 3-4 дни ще имате подобрение". Е да, ама не. Минаха си дните, ама въпросното нещо си стои на клепача ми и ме сърби. Реших, че без лекар няма да мина и къде, къде ами в оптиката. Погледна го една млада докторка, разпита ме от кога е така, показах и кремчето и заключи, че без операция няма да мина! :-( Ама то не било страшно, за 10 мин. ще го цепнат, ще ти сложат лепенка и готово. Даде ми и визитка на един доктор в Мед. академия и аз като сериозен човек още на другия ден се обаждам на доктора да питам какво следва. Ами да съм си направела кръвно изследване, ЕКГ (електрокардиограма) и с направление от личния лекар да съм заповядала, ама само в понеделник и сряда в кабинет 11. Проверих аз кога е на смяна личната и в четвъртък след работа право при нея. Така и така, окото ми, кръвна картина... до тук ОК, обаче следва въпрос. "А по коя клинична пътека ще те оперират? Че иначе няма как да ти дам направление." А сега, де! Аз съм млад човек, слава Богу в добро здраве и това с клиничните пътеки ми звучи като на китайски. От къде да знам. Взех си направленията за кръвта и за ЕКГ и пак звъня на доктора в Мед. академия да питам за тая прочута пътека. Е, ама тоя път нямах късмет. Никой не вдигна. На поредния опит вдигна някаква сестра и ми се тросна, че докторът го няма и тя не се занимава с клинички пътища, пътеки и пътечки. А аз пак при личната. Направих си кръвните изследвания, резултатът ще е готов след 16 часа, ама с тая пътека нещо не се разбрах. Та като седнахме с нея да четем списъци на разни очни болести... намерихме нещо подобно на моето и решихме, че ще е това. Взе тя някакъв код от списъка, написа ми направлението и каза, че кардиоложката ще е на смяна следобеда, че като идвам за резултатите и ЕКГ да си направя. Прибрах се вкъщи, помогах се и след 16 часа на регистратурата за резултатите. Хубаво, дадоха ми едно листче, обаче ми обясниха, че това с ЕКГ-то няма да стане, защото кардиоложката се обадила, че ще отсъстра, "ама вие не се тревожете в понеделник сутринта ще си е на работа". Ама аз решавам, че в понеделник искам да ида до Медицинска академия и да ме приемат и за това на път за вкъщи решавам да си опитам късмета в Първа градска. Влизам вътре, а в коридора пълно мъртвило. По едно време се появи някаква жена и пита за какво съм. Казвам и за ЕКГ. И тя като се притесни, решила, че имам проблеми със сърцето и едва ли не ще припадна. Като и обясних, че ми няма нищо, само окото ми се е възпалило успокои се и каза, че след 14 часа ЕКГ само за спешни случаи и понеже не съм с инфаркт "заповядайте в понеделник сутрин". И така вчера сутринта аз пак за ЕКГ в поликлиниката и после в Мед. академия. Взех си ЕКГ-то и другите неща и тръгнах да си търся кабинета. Тук кабинет, там кабинет,  докато ми обяснят, че каб. 11 е в поликлиниката на Мед. академия, а не в очната клиника луда станах. Е, намерих го и зачаках отпред. По едно време излезе някаква сестра. "Вие за какво сте?" Тръгвам да обяснявам. "Не ми обяснявай, ами дай документите!" Подовам и лисчетата и тя влезе вътре. След 2 мин. излезе. "Липсва ви бележка от личната лекарка, че сте в добро здраве и може да се оперирате". Казвам и че имам кръвни резултати и ЕКГ и всичко ми е в норма. Не било достатъчно, трябвала и бележка "една такава зеленичка". И аз вчера вечерта пак при личната. Даде ми зеленичката бележка и утра пак съм в Медицинска пред кабинет 11. Пък ще видим какво следва. Обаче накрая се оказа, че нямало как да ми дадат болничен за дните, които губих по болници и поликлиники, та сега и неплатена отпуска ще пускам. А окото ми... както е тръгнало ще се оправи само преди изобщо да го види докторът, който уж трябва да го оперира. Обаче си мисля, това е дребно нещо и аз съм в състояние да ходя от кабинет на кабинет, ама ако бях 80-годишна с куп проблеми? Ей, така щях да си умра на поредната опашка пред някой кабинет и  никой нямаше и да ме погледне, защото нямам печат на направлението, примерно! Луда работа! Та за това бъдете здрави и дано не ви се налага, че направо ще вдигна кръвното и ще се разболея от куп неща само докато чакам пред поредния кабинет.



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - ами това с клиничните пътеки ми е до ...
28.02.2012 12:52
ами това с клиничните пътеки ми е до болка познато. докато живеех по болниците със съпруга ми, лека му пръст, личната всеки път ме караше да звъня аз, за да уточнявам коя пътека да пише.
докато не я смених.
новият ни личен лекар се оказа,че сам се справя с пътеките.
цитирай
2. rpatel - А моята лична е страшно готина, ама ...
28.02.2012 12:58
А моята лична лекарка е страшно готина, ама явно не е много наясно с пътеките, особено когато става дума за очи, но иначе съм и страшно благодарна за съдействието и помоща, че без нея съвсем щях да го закъсам.
цитирай
3. rpatel - Ох, стискайте ми палци. Днес сут...
29.02.2012 17:23
Ох, стискайте ми палци. Днес сутринта поднових борбата, попълних куп въпросници от типа: "Страдате ли от...", направиха ми и тест за алергии, видя ме и докторът и утре сутрин, живот и здраве, ще ме оперират. Ама сега треска ме тресе дали всичко ще е ОК, че поне с това висене и ходене от кабинет на кабинет не ми даваше възможност да се паникьосвам заради самата операция.
цитирай
4. yotovava - Ей, то цяла сага това, леле!
20.05.2012 18:30
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678228
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031