Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2008 09:08 - За човешката злоба
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1020 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2008 09:14


Ех, поводът по който ще пиша днес не е хич весел, ама пък това е един от начините да си го върна елгантно на някои хора без да се принизявам до тяхното ниво. Работя в доста известна фирма, но с много проблеми. Или може би трябва да кажа работех, ама все още незнам. Във вторник след обеда, буквално 15 мин преди края на работния ден, бях извиката от ТРЗ-то и ми беше съобщено, че смятат да ни закриват отдела. Ей така, без предисловия. Щефът е в отпуска и няма към кой да се обарна за съвет и подкрепа. Освен това, начина по който се държа въпросната госпожа беше повече от гаден. Формално ми предложи друга работа, но на позиция напълно неподходяща нито за образованието ми, нито за опита ми. Знаеше, че няма да приема, но искаше да ме унижи. Освен това, бях любезно посъветвана да не споделям нищо със съпруга си! Той работи в същата компания и е на по-висока позиция от мен. Да, ама аз реших, че тая няма да я бъде и още на друтия ден сутринта се замъкнах дирекно в кабинета на директорката по човешки ресурси. Поговорихме си и хич не ми хареса това което каза, ама поне обеща, че ще се опита да намери нещо подходящо за мен.  Не че и вярвам много. Но най-забавното е, че два дни всички само говорят, а не са ми дали нищо официално. А междувременно компанията беше обявено във фалит (тук май всички се сетихте за коя компания става дума).  Така, че аз съм си тук, без шеф и без отдел. И мисля, че имам пълното право да отказвам работа. Тъй де, отделът уж не съществува. Ама преди да ме уволнят, мисля да си направя няколко шеги с тях. Как мислите дали идеята да изпратя песента "Time to say goodbye" на директорката по човешки ресурси е добра? Ако няма чувство за хумор, толкова по-зле за нея. Колкото до великото ни ТРЗ, няма какво да коментирам. Мога да й кажа само едно: "На тоя свят всичко се връща!" Много хора е унижила, много сълзи е предизвикала и някой ден ще си плати. Това е. Моля, дайте ми съвет как да изляза с чест от тази каша. Харесвам си работата и неискам да я загубя, но няма да се оставя да ме правят на парцал заради нечие удоволствие.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterlily - Ех, кофти ситуация. . . Хубаво е да ...
07.08.2008 09:28
Ех, кофти ситуация... Хубаво е да запазиш добри отношения с хората, с които си работила, но не за сметка на достойнството си. Трябва много добре да премислиш плюсовете и минусите в случая. И не забравяй - ще има и други възможности! :)
цитирай
2. rpatel - Да знам, затова няма да падам до т...
07.08.2008 09:29
Да знам, затова няма да падам до тяхното ниво. Ще им го върна с чувство за хумор. :-)
цитирай
3. анонимен - reddesertsky
15.10.2008 21:14
"Ще им го върна с чувство за хумор."
Приела си нещата твърде на сериозно. Виждам че имаш самочувствие нямаш нужда да се доказваш пред някого.
Ако бизнес фактите казват че няма да има такъв отдел и компанията не желае да ги предложи друга позиция, тогава постъпи професионално и се опитай да измъкнеш максимума от потъващия кораб (някаква парична компансация). Никой не иска фирмата да фалира, няма за какво да си отмъщаваш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683304
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930