Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 14:35 - Какво значи да обичаш?
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3347 Коментари: 12 Гласове:
0



Какво значи да обичаш някого? Но истински с цялото си сърце и душа. Обикновено когато обичаш някого, ти искаш да е до теб винаги, един вид да го притежаваш, нали? За да е винаги до теб, когато имаш нужда от него. Затова и често наричаме любимите си хора свои. Моята жена, моята приятелка, моето дете... а всъщност те не са наши и ние нямаме право да се опитваме да ги притежаваме. Можем само да сме щастливи, че са до нас.
 Но днес, днес осъзнах, че има една друга любов, дори по-дълбока. Любов така силна и истинска, че ти стига само да знаеш, че другият е щастлив, дори и да е далеч от теб. Да, сърцето ми кърви и очите ми са пълни със сълзи, че не си до мен, но ми стига да знам, че си добре за да мога да се усмихна отново. Да, тази любов боли и то много, но има ли значение колко ще плача, стига да знам че ти си щастлив. Колко от нас са способнни да обичат така? Без грам егоизъм, без да искаш нищо в замяна? Преди си мислех, че знам какво е любов, но не съм знаела нищо. Винаги исках да притежавам, да направя някого свои, да знам, че е тук до мен. Не че и сега неискам същото, но съм готова да се откажа от това. Защото те обичам!



Тагове:   Какво,   обичаш,


Гласувай:
0



1. benra - Трудно
26.11.2008 14:43
е да обичаш, без да мислиш за себе си, а само за другия.Може би това е проява на върховна любов.
цитирай
2. rpatel - Дали е върховна любов или не незнам. ...
26.11.2008 15:11
Дали е върховна любов или не, незнам. Но има дни, в които боли толкова много.
цитирай
3. sisithebest - боли
26.11.2008 17:05
просто не си струва да се изпълваш всеки път когато го видиш с болка... особено ако е далеч и щастлив с друга... по-добре е да го забравиш, защото иначе започваш да чезнеш.... ужасно е... щастлива съм, че е добре и е намерил щастието, но това не ме прави щастлива, нито ме изпълва с любов... по-скоро ме боли адски много, че съм го загубила... не, не съм егоист... не искам да го притежавам... просто го забравям и намирам сама своето щастие така, както той го е направил... по-скоро съм пасивно доволна, че някой, макар и бил той близък, е намерил щастието... толкоз. аз също ще го намеря далеч от него... защото ако го обичаш е страшно трудно да си около него и да не можеш да го прегърнеш нормално.......
цитирай
4. rpatel - Лошото е, че и той не е щастлив с др...
26.11.2008 17:41
Лошото е, че и той не е щастлив с друга. Обичаме се, но и двамата сме обвързани, при това при него не по любов, но заради бизнес интереси. И това ни прави още по-тъжни. Чуваме се всеки ден, говорим си с часове в чата и знаем, че неможем да сме заедно. Ако беше щастлив с друга, нямаше да плача толкова, но сега...
Съжелявам, че и ти си тъжна и прекрасно знам как се чувстваш.
цитирай
5. анонимен - Човек е създаден
27.11.2008 10:18
за да мисли (най-вече) за себе си :-)

Поздрави
цитирай
6. rpatel - Е, има и такива хора, които мислят ...
27.11.2008 10:52
Е, има и такива хора, които мислят САМО и ЕДИНСТВЕНО за себе си. И ако това ги прави щастливи, ми лошо няма. В крайна сметка хората сме различни.
цитирай
7. анонимен - o molq te, 6te ni razpla4e6, da zn...
01.12.2008 10:23
o molq te, 6te ni razpla4e6, da znae6.to biva biva celomudrie, ama tvoito ...
цитирай
8. rpatel - Ами, що не вземеш да поплачеш. Де...
01.12.2008 10:39
Ами, що не вземеш да поплачеш. Действа пречистващо!
цитирай
9. анонимен - божке как е възможно авторката да е ...
02.12.2008 08:46
божке как е възможно авторката да е толкова цинична и плоска.
цитирай
10. rpatel - А, любимия ми анонимник се появи ...
02.12.2008 09:19
А, любимия ми анонимник се появи отново. Нещо се бях затъжила за теб. :-) Като няма с кой да споря е скучно.
А, да и сигурно съм "цинична и плоска" заради Сан А. :-)) То хубаво казват хората, че четенето не е хубаво нещо, ама аз не, та не... е видя ли сега докъде я докарах от толкова четене? А Сан А. трябва да го забранят със закон.
цитирай
11. анонимен - te anonimnite, koito ti govorqt ...
02.12.2008 12:23
te anonimnite, koito ti govorqt preko kume v o4ite ne sa hi4 malko i ne e 1 chovek samo tuka.
цитирай
12. rpatel - Да, и затова казах любимия от тях. ...
02.12.2008 12:55
Да, и затова казах любимия от тях. :-))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683155
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930