Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2008 09:21 - Вярвай в Силата, Люк!
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1213 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 03.12.2008 09:56


Като деца всеки от нас, предполагам, си е имал любим филм. Имах съученичка луда на тема "Досиетата Х", друга пък беше направо влюбена в Кевин Костнър и всичките му филми и затова днес ще пиша за моят филм.
Трябва да съм била на 8 или 9, когато за Коледа получих видео. Ех, каква радост беше! Със сестра ми не спирахме да гледаме двете касети, които получихме с видеото. И двете бяха анимации, но скоро ни омръзна да гледаме само тях и се записахме в кварталната видеотека. Обаче, освен от там, взимахме филми и от друго място. Баща ми имаше приятел, които имал или по това време все още имаше, видеотека и често носеше филми от него. Така се случи и този пъти. Прибра се от работа с три касети и каза, че след вечеря ще има изненада за нас. Само каза, че е взел филм, който "най-вероятно ще ни хареса". После мама добави, че било фантастика. Това ме накара малко да се намръщя. Никога не съм била голям почитател на фантастиката, ама щом филмът е толкова специален... ами ще го изгледам. Пуснахме първата касета и аз не очаквах нищо особенно. До тогава незнаех нищо за Star wars. До края на първата част вече бях запленена и с нетърпение очаквах другата вечер за да гледам продължението. Всъщност исках да го гледам още същата вечер, но мама не ми позволи. Трябваше да чакам. И така накрая на третата вечер бях заклет фен и не само. Разбрах, че този филм е специален. Опитах се да вникна в него и да разбера повече. Тогава проумях, че ако махнех всичките битки и ефекти, ще получиш нещо невероятно. Едно учение. Учение, което можеш да използваш и в живота. И аз реших, че ще живея според съветите на Йода. Започнах съзнателно да се опитвам да контролирам гнева си и нетърпението, защото "те водят към тъмната страна". Със страха беше по-трудно, но мисля, че и там постигнах напредък. И така ден след ден аз бях запленена от Силата и повярвах в нея. Повярвах, че всичко във Вселената е обградено от тази тайнствена Сила и от мен зависи да се науча да я използвам. Е, нямах учител, но пък си намерих книгите, където всичко беше по-подробно, отколкото във филма. Незнам колко пъти съм ги чела, нито колко пъти колко пъти съм гледала филма, но до 15 си година се подписвах като Принцеса Лея. :-)) После като че ли вече не беше съвсем същото, но пък ми остана едно: Гневът, страхът и нетърпението водят към Тъмната страна! Е, може би не към тъмната страна на Силата, но към тъмната страна на моето аз и затова трябва да ги избягвам, на всяка цена. Не че съм успяла да го постигна напълно, но се старая и това прави животът ми по-лесен.
Нека Силата да бъде с теб!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - И с теб Rpatel. . . . наистина, ако ...
03.12.2008 09:26
И с теб Rpatel ....наистина, ако съумеем да култивираме търпението, силата и мъдростта ...ще бъдем почти съвършени...за това е този живот ...стремежът на всеки от нас
цитирай
2. rpatel - Благодаря! Може да звучи наистина ...
03.12.2008 09:36
Благодаря! Може да звучи наистина странно, но съветите на Йода са ми помагали доста в тежки моменти.
Нека Силата да бъде с теб!
цитирай
3. анонимен - "Може да звучи наистина ст...
04.12.2008 10:34
"Може да звучи наистина странно, но съветите на Йода са ми помагали доста в тежки моменти."
Zvu4i6 meko kazano stranno.Na kolko si godini be momi4e?
цитирай
4. rpatel - Ами познай? Над 10 и под 100.
04.12.2008 10:59
Ами познай? Над 10 и под 100.
цитирай
5. ianchefff - аз все още
05.12.2008 17:49
се подписвам SW...
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683283
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930