Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2008 10:57 - депутат?
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.12.2008 12:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За пореден път бях потресена от това, което се случва в България! Този път поводът е неприличните подмятания на група депутати, към няколко жени с репродуктивни проблеми, дошли на специална среща, на която да обсъдят как да се помогне на тези семейства да имат деца. 
Самата аз не съм безразлична към проблема. Преди повече от година започнахме да правим опити за бебе, но така и не се получаваше. В началото го отдадох на стреса и нервите, но в крайна сметка стигнах до лекарския кабинет. Оказа се, че имам хормонален проблем. Започнах лечение. Изследвания, прегледи, лекарства... според лекарката сега хормоните ми са нормата, но продължавам да съм на поддържаща терапия. Но в случая не е важна моята история. А безочливото отношение на група самозабравили се депутати. Отдавна съм се убедила, че хората в Парламента не са там за да служат на народа, а по-скоро за да напълнят собствените си джобове, но тази случка ме отврати тотално. Колко голям простак трябва да си, без извинение, за да се подиграваш така с нещастието на хората. Дали е истина или не, незнам, но се говореше за подмятания и дирекно предложение за оплождане на жената in vivo, след като не успяла да забременее in vitro. Сами си правете изводите за интелектуалното ниво на въпросният индивид. Не го знам кой е и не ме интересува, но тайно се надявам някой ден всичко да му се върне и ако той има деца, то нека те имат същия проблем и тогава ще разбере какво е да виждаш сълзи в очите на любимата жена или дъщеря и да знаеш, че нищо неможеш да направиш.
Да, сигурно е жестоко от моя страна да пожелава такова нещастие на другите, но съм потресена от безочието и наглостта на тези хора. Отделно оставям въпросът, че помощта, която така "щедро" са предложили на тези жени е пълна подигравка.
А, после някой ще се сети да бие тревога, че населението застарява, че приръстът е отрицателен, че ако не се вземат спешни мерки след 50 години българите ще сме малцинство и т.н.
Е, господа, нали уж бяхте много загрижени за демографския проблем? Какво стана? Или сте загрижени само на думи и то само около избори, че дано пак излъжете хората да гласуват за вас.



Тагове:   депутат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683296
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930