Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2009 15:47 - :-)
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1667 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2009 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Казват, че светът е оцелял защото се е смял. Дали е така нямам представа, но на мен хуморът винаги ми е помагъл в трудни моменти. Като вчера, например. Аз хубаво осъдих бившия си работодател и искат или не трябваше да ме върнат на работа, обаче знаех че ще ми направят живота черен. Е, не стана така, защото работих точно една седмица! Дори не си направиха труда да ми дадат компютър, но както и да е. Очаквах, че ще ме съкратят, защото заради ред причини и без това в компанията има масови съкращения, но все пак не ми беше приятно, въпреки че знаех, че нямам бъдеше там. А и кой ли има? За сведение, колегите не са получавали заплати от месеци, повечето са в неплатена отпуска и  е само въпрос на време да ги съкратят всичките. И така, връчиха ми заповедта вчера около 12 и нещо и първата ми мисъл беше да се заключа в стаята си и да се отдам на киселото си настроение. Обаче ми хрумна нещо по-добро. Реших, че въпросната злоба, която ме уволни ще позеленее от мъка, ако ме види щастлива. И затова с най-чаровната си усмивка влязох в кабинета й за да й благодаря, че ме е съкратила и по този начин ми дължи още едно обезщетение, защото ме е съкратила без обичайното предизвестие от 30 дни! Ама само дето не се разхилих като й видях изражението. Едва ли е очаквала това! Сигурно е мислила, че едва ли не ще се разплача и ще я моля да не ме съкращава. Смях! Е, направо ми оправи настроението тази! Разбрах, че с такива като нея друг начин няма. Иначе ще те съсипят!




Гласувай:
0



1. kapricia - :о)
10.04.2009 15:55
Аз моите бивши вече шефове ги наказах по друг начин - просто напуснах, когато не очакваха. Точно по правилата. Проблемът сега е кой ще им върши работата, която май излиза, че само аз съм успявала да върша.
цитирай
2. djuliasno - В този случай-добре си ги подред...
10.04.2009 16:01
В този случай-добре си ги подредила! :D
цитирай
3. rpatel - Не че съм много щастлива, когато ми ...
10.04.2009 16:23
Не че съм много щастлива, когато ми се налага да се държа така, т.е. леко нахално, но голяма част от българските работодатели са се взели толкова насериозно и се държат толкова отвратително с подчинените си, че ако не се държиш по такъв начин, рискуваш да свършиш в кабинета на психиатъра с напълно разбити нерви и тежка депресия. Аз, поне в началото, много тежко преживявах и най-малката неприятност в офиса, но с времето стигнах до извода, че здравето ми е по-ценно от забележките на някой, който е решил, че след като разполага с малко повече пари вече може да се изявява като велик бизнесмен и това му дава право да тъпче подчинените си по всички възможни начини.
Съвета ми е, ако шефът ви е гадняр, не се страхувайте да му покажете, че на вас не ви пука! Колкото повече се впрягате, толкова по-зле става. Затова, горе главата! Усмихнете се и смело напред!
цитирай
4. dorichela - Хубаво е да си знаеш правата! А и. . ...
10.04.2009 16:42
Хубаво е да си знаеш правата! А и.. според мен по-добре,че са те съкратили, поне няма да си хабиш нервите. Ще се справиш, успех!
цитирай
5. kapricia - :о)
10.04.2009 16:45
Кодекса на труда с кориците съм го изпасла за последните години. Ей заради такива шефове. А иначе тактиката е правилна - усмихвайте се! Тайната на тези хора е, че се чувстват добре само ако ти се чувстваш зле. Затова - усмихвайте се! Ефектът е просто поразяващ. :о)
цитирай
6. tera - Знам за кое място говориш
10.04.2009 17:24
и само трябва да си хепи, че си се махнала оттам. Спомям си, че беше писала пост преди за там и ти казах, че това място трябва да се изравни със земята.
Лично аз нищо лошо не съм видяла там, добре си бях и за малко, но това е един пълен анахронизъм, който трябва да приключи.
А за тези обезщетения - не е ясно дали и кога ще ги вземеш, след като заплатите не са плащани от ноември. Бъди реалист и успех! :)
цитирай
7. rpatel - А, това за обезщетенията го знам. ...
10.04.2009 17:28
А, това за обезщетенията го знам. Ако ги получа след 2-3 години ще е добре. Ама ако си работила там, знаеш за кого говорех и че с нея няма начин да излезеш на глава по друг начин. Просто щях да умра от мъка ако бях пропуснала шанса си да се пошегувам с нея. :-)
цитирай
8. abadonka - Ако всички работници бяха като теб...
10.04.2009 23:59
...нямаше да има експлоататори.Поздрави!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683238
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930