Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 10:12 - Какво е любовта?
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1143 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От как свят светува хората се влюбват и правят опити да обяснят магията наречена любов. Милиони опити са направени, поети, художници, певци, артисти, дори религиозни дейци се опитват да обяснят какво е любовта. Какво ни кара да забравим егоизма и собствените си нужди и да се посветим на някого с цялото си сърце? Толкова пъти съм търсила отговора, но никога не намерих само един отговор. Защото във всяка картина, песен, стих, филм има различни отговори. Любовта е красота, любовта е търпение, любовта е надежда, любовта е усмивката...
Но в сърцето ми и в главата ми отекват няколко думи. Дори не знам кой ги е казал.
Любовта на всичко вярва, любовта винаги прощава и любовта винаги се надява. Вярно е. Когато обичаш истински, с цялото си сърце, тогава си готов да повярваш на всяка дума на любимия си, готов си да му простиш всичко и винаги да се надяваш, че утре ще е по-добро от днес.
Според това любовта е вяра, прошка и надежда. Но дали е само това? Не не е. Любовта е в усмивката на любимия, дори в сълзите, любовтта е в прегръдката на малкото дете, любовта е в думите... та колко много любов влага всеки от нас в думи като мама...
Десетки хиляди години хората търсят отговора и ще продължат да го търсят, но като че ли отговорът не е един. Защото любовта има много лица, но без нея светът би загинал.
Обичайте се и бъдете щастливи! Без значение дали става дума за любовта ви към мъж, жена, дете, кученце или дори цвете... защото без любов няма живот!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. linats - Поздравления....
24.04.2009 12:16
Поздравления за хубавата статия. Абсолютно си права, без любов (без значение в каква форма) няма живот.
Думите които цитираш за любовта са от Библията 1 Коринтяни 13 глава. Ето целия цитат, който наистина е много красив:
"1 Ако говоря с човешки и ангелски езици, а любов нямам, аз съм станал мед що звънти, или кимвал що дрънка. 2 И ако имам пророческа дарба, и зная всички тайни и всяко знание, и ако имам пълна вяра, тъй щото и планини да премествам, а любов нямам, нищо не съм. 3 И ако раздам всичкия си имот за прехрана на сиромасите, и ако предам тялото си на изгаряне, а любов нямам, никак не ме ползува. 4 Любовта дълго търпи и е милостива; любовта не завижда; любовта не се превъзнася, не се гордее, 5 не безобразничи, не търси своето, не се раздразнява, не държи сметка за зло, 6 не се радва на неправдата, а се радва заедно с истината, 7 всичко премълчава, на всичко хваща вяра, на всичко се надява, всичко търпи. 8 Любовта никога не отпада; другите дарби, обаче, пророчества ли са, ще се прекратят; езици ли са, ще престанат; знание ли е, ще се прекрати. 9 Защото отчасти знаем и отчасти пророкуваме; 10 но когато дойде съвършеното, това, което е частично, ще се прекрати. 11 Когато бях дете, като дете говорех, като дете чувствувах, като дете разсъждавах; откак станах мъж, напуснал съм детинското. 12 Защото сега виждаме нещата неясно, като в огледало, а тогава ще ги видим лице с лице; сега познавам отчасти, а тогава ще позная напълно, както и съм бил напълно познат. 13 И тъй, остават тия трите: вяра, надежда и любов; но най-голяма от тях е любовта."
цитирай
2. rpatel - Благодаря ти! Знаех, че съм го чела ...
24.04.2009 15:11
Благодаря ти! Знаех, че съм го чела много много отдавна, но не помнех точно къде. Сега си спомням. Било е в Библията когато учих за изпита по история на религиите. Казано е по невероятен начин и точно за това ме е впечатлило толкова много.
цитирай
3. анонимен - Любовта е от всичко по малко!!!
03.05.2009 11:32
Любовта е от всичко по малко!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683326
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930