Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 14:37 - Жените били лоши шофьори. А дали?
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2072 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хей, момичета, я се стегнете! Днес цял ден чета коментарите под един постинг, в който се обяснава, че жените хич, ама хич не ставали за шофьори и т.н.
ЩО ЗА ГЛУПОСТ!!! До кога ще робуваме на клишета и винаги ще признаваме, че мъжът е винаги по-добър във всичко само защото е мъж! Моля ви се, стига вече с това примиренческо поведение! Ние да не сме втора категория хора, а? Да, една жена сигурно ще има нужда от повече време за да паркира, но това означава ли, че е лош шофьор? Май не! Защото може да е 100 пъти по внимателна на пътя от мъжа си, който се има за велик шофьор! Но тук не става дума само за шофирането. Това беше само конкретният повод. Бях шашната от коментарите на жени, които са готови да се съгласят с това твърдение. ОК, ти може и да караш по-лошо от мъжа си, например защото имаш по-малко опит зад волана, но това означава ли, че ВСИЧКИ ЖЕНИ СА КАТО ТЕБ?! А НЕЕ! Без такива! Аз съм жена и се гордея с това! И няма да се съглася някой да ме принизява заради пола ми! Да, не съм съвършена, да имам нужда от мъжка помощ и подкрепа, но не съм втора категория! Разберете, мъжът и жената са две равностойни половини на едно цяло. Както ние неможем без тях, така и те намогат без нас! И стига с това примирение и с поддържане на клишетата! Жените не ставали за нищо, жените били слаби, били лигли... кой ги измисли тези глупости, а? Комплексарите, които не са постигнали нищо в живота си и сега избиват комплексите си върху жените! Един истински силен и успял мъж никога не би казал подобна глупост пред една дама! Точно защото си знае цената и знае, че няма нужда да се доказва по такъв глупав начин! Ама и ние сами сме си виновни. Като търпим, че и пригласяме на мъжете! И точно за това ме е яд. Че има жени, които доброволно са се съгласили да са втора категория, а после плачат, че никой не ги уважава! Ама като самата ти не се уважаваш как да очакваш уважение от околните?
Знам, че с този постинг ще предизвикам много негативни коментари, но аз не се страхувам от критиките, точно защото знам коя съм и какви са целите ми. А те определено не са да бъда просто допълнение към интериора.


Тагове:   дали,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - И сега, след прочетеното, когато ...
15.10.2009 14:40
И сега, след прочетеното, когато един шофьор си е калпав, да не му го казвам, само защото е жена ли?! :))
цитирай
2. damnation - Хайде кротни се и потърси информ...
15.10.2009 14:40
Хайде кротни се и потърси информация, научно обоснована защо се твърди че жените не са добри шофьори. Тук не става дума за слабост или за комплекси или за доказване.
цитирай
3. rpatel - Май пак не сте схванали нищо. Това с ...
15.10.2009 14:44
Май пак не сте схванали нищо. Това с шофирането беше само конкретния повод. Женито може и да са по-лоши шофьори, но това означава ли, че с всичко останало е така? Защото ако си говорим за това, кой в какво е добър има много неща, в които ние сме по-добрите. Просто ми е писнало от комплексари, които опитват да се доказват колко са велики. И как мястото на жената е до печката, а ако е боса и бременна още по-добре. За това става дума. А не за това дали ти шофираш по-добре или жена ти.
А и постингът ми дори не е адресиран към мъжете, а към жените, към тежи жени, които са готови цял живот да търпят и да се примиряват, защото видиш ли жената била длъжна да се подчинява на мъжа си. А в същото време тайничко от него да се обажда на приятелките си и да плаче, че никой не я уважава, че мъжът и я третира като слугите и т.н. Постингът ми е за тези жени! И цели само едно. Да ги събуди и да им каже момичета стига сами сме се подценявали!
цитирай
4. damnation - Тогава си избрала доста погрешен ...
15.10.2009 15:07
Тогава си избрала доста погрешен метод да покажеш какво мислиш избирайки конкретния постинг за шофирането.
Позволи ми да се присъединя към мнението ти че не сме по-добри или по-лоши. Но сме различни.
цитирай
5. valsodar - А може пък, тези жени да имат нуждата от точно това си поведение?!
15.10.2009 15:20
Преди да съдим някой е добре да се опитаме да го разберем.
В случая, запитвала ли си се, тези жени, които те дразнят с примиренческото си поведение, защо постоянно го прилагат в живота си?

Там е ключът от бараката със стереотипите :)
цитирай
6. rpatel - Когато от поколение наред жените се ...
15.10.2009 15:55
Когато от поколение наред жените се възпитавани, че са второ качество и че са длъжни да се подчиняват не е лесно да излезеш извън стереотипа. И да кажеш и аз мога. Това е. Аз просто съм имала късмет, че родителите ми от малка са ме научили, че съм личност и заслужавам уважение. Но много момичета не са имали моят късмет.
Иначе не сме нито по-добри, нито по-лоши. Просто сме две части на едно цяло. А темата за шофирането, май наистина не я подбрах много удачно. Но има ли значение стига основната ми идея да е разбираема. А тя е. Уважавай себи си за да те уважават и другите!
цитирай
7. damnation - предполагам човека над мен е от и...
15.10.2009 17:30
предполагам човека над мен е от индивидите които авторката визира :)
цитирай
8. rpatel - предполагам човека над мен е от и...
16.10.2009 11:12
damnation написа:
предполагам човека над мен е от индивидите които авторката визира :)
Е, нямам желание да обиждам никого, ама... :-))
цитирай
9. rpatel - Наистина ми беше забавно да чета ...
16.10.2009 11:19
gogobosssa написа:
Наистина ми беше забавно да чета този пост :)))
Имам няколко въпроса съм теб.

Ти някога шофирала ли си автомобил ?

А, някога управлявала ли си каквато и да е машина над 1-ин тон ?

Ако някой от отговорите на въпросте е - ДА, то тогава ми кажи. Мислиш ли, че се справяш добре ?

Внимателното шофирне в никакъв случай не означва безопасно шофирне.

Ясно е, че жените не могат да шофират добре. Освен това не могат да правят и много други неща добре. Но... пък си има неща в които са незаменими и тези неща са най-вече свързани с възпроизводствените функции на жените. Именно жените са добри в това да бъдат майки.
От там натаъка обаче ... са само мъжете.
Това е истината. Иначе борбата на жените за утвръждаване в някакви неестествени посоки е подобна на борбата на негрите гейове. Или пък е нещо като заветната мечта на циганина - да е бял.

Да шофирала съм автомобил. И май съм единственият идиот, който спазва всички правила! Що псувни съм отнесла за това, особенно за спиране на пешеходна, защото мутрата зад мен бързаше...
А иначе, ако мислиш, че жените ставаме само за майки и съпруги... ами, върви в Пакистан! Извинявай, ама ако не си забелязъл в 21 век жените имат образование и професия. Аз съм историк. И да, обичам това, да пиша. И да, твърдя, че се справям доста добре. Защото има професии, за които мускулите нямат никакво значение. Като моята, например. Всичко опира до това колко си чел и до какви идеи си стигнал след прочитането на това, което хората са написали. Но какво да ти обяснявам. Ако искаш ще го разбереш и с две думи, ако не... и цял роман да напиша в твърдения, че жените са различни, но и равностойни на мъжете... само ми е мъчно за жена ти, ако имаш такава. Горката!
Желая ти усмихнат ден! И продължавай да с вярваш, че с най-великия! :-)) Хи-хи-хи.
А, Дарт Вейдър, а? И ще ми краде любимия персонаж! :-)) Е, за това вече се сърдя!
Нищо! Нека силата да бъде с теб! Тъй де, омразата води към тъмната страна! А аз държа да си остана на светло!
Принцеса Лея
цитирай
10. rpatel - За Станишев и Първанов като исто...
20.10.2009 11:20
За Станишев и Първанов като историци по-добре да не говоря, че ще стане страшно! С две думи: СРАМ за Гилдията! А и те са историци по образование, но никога не са работили тази работа дори и 1 ден.
Колкото до това, че съвременната жена е объркана, може и да има такива. Аз обаче не съм. А и ти не си ме разбрал. Не се опитвам да се правя на феминистка и да доказвам, че жените сме по-добри. В някой неща сме по-добри, в други не сме. Въпросът е, че сме две равностойни половини на едно цяло. Като семейна жена мога да ти кажа, че това е единственият начин да постигнеш баланс. Да приемеш другия за равностоен партньор. Естествено, че няма да се мъча да оправям кранчето в банята, след като знам, че мъжът ми ще се справи по-добре от мен, но и не бих го накарала да пусне пералнята, защото знам, че той докато открие къде се слага праха за пране... сещаш се. Просто всеки от нас прави това, в което е по-добър. И същото важи и в живота извън семейството. Всеки от нас работи това за което е учил и в което е добър. Аз,, например, никога не бих могла да работя неговата работа, нито той моята. Зщото нито той разбира нещо от средновековна история, нито аз разбирам нещо от маркетинг и финанси. И в случая полът няма значение. Това беше цялата идея. Не да започвам някакъв безкраен спор, мъжете или жените са по-добри. Ясно е, че вие не можете без нас и ние не можем без вас. Всеки от нас би могъл да се справи и сам за известно време, но първо е трудно и после е доста самотно усещането, че няма с кого да споделиш успехите и провалите си.
А постингът ми дори не беше насочен към мъжете, а към жените. И по-точно към тези жени, които сами се подценяват. Така са възпитани или знам ли, но ми е много смешно като видя някоя жена доброволно да се превръща в слугиня на мъжа си, а после да плаче, че не я оценяват достатъчно. Ами, мацка... ти сама си си го избрала. Докато самата ти си налагаш ролята на подчинение, как очакваш, че другите ще те третират като дама, а не като прислужница?
Това е.
Просто няма смисъл от глупави спорове. Защото никога няма да стигнем до нищо.
цитирай
11. fatmin - sas udovolstvie ti prochetoh postinga :)
31.10.2009 03:24
naistina e rana tova koeto iskash da kajesh rpatel!!!pozdravqvam te!:))) znachi ima takıva kato men da mislqt.kak moje edna jena samo mayka da e-da ne sme hanımki(jeni koito samo v doma si grijat za decata i za maja si).estestvenno shte si tarsim pravata..do kray!!!Uspehi vi jelaq :):):)
цитирай
12. rpatel - Мерси! Просто съм имала късмет да ме ...
31.10.2009 13:41
Мерси! Просто съм имала късмет да ме възпитат правилно, т.е. научили са ме да уважавам себе си и околните и да си знам цената. :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683283
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930