Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2010 09:44 - Да живеят вълшебните таблетки!
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 702 Коментари: 2 Гласове:
4



Този път ще пиша по една чисто "женска" тема. Или по-точно за моите любими хапченца против забременяване. Представете си, станали на цели 50 години! Човекът, който ги е създал е бил гений! Но сега ще се опитам да разбера, защо, по дяволите, жените в България живеят с глупавото обеждение, че от тях се напълнява, окосмяваш се като маймуна и т.н., а в същото време абортът го имат за едва ли не нещо нормално! Познавам момиче, което е правило 2 (!!!) аборта, но отказва да взима хапчета, въпреки съвета на доктора, защото "щяла да напълнее"! Ами мацка, първо това с напълняването са приказки от едно време, когато хапчетата наистина са били пълни с какви ли не хормони, второ какво да ти кажа предпочитам да съм 2-3 кг повече отколкото да остана стерилна и един ден да нямам деца! Защото не ти ли мина през ума, че тия два аборта са си оказали сериозно влияние върху тялото ти?
Е, всеки сам си решава, но аз мога да споделя моя опит. Пия въпросните хапчета от няколко години, с малки прекъсвания (почивки както им казвам) и останових следните неща:
1. Кожата ми стана супер. Не че съм имала сериозни проблеми с акнето, ама все имах по някоя пъпка, сега нямам нито една, освен това кожата ми стана гладка и свежа все едно съм съвсем млада.
2. Месечният ми цикъл не е болезнен. Преди си беше кошмар. Цяла седмица, болка, припадъци (заради ниското кръвно)... абе не е за разправяне. Сега се чувствам почти нормално в "онези" дни, освен това са само 4, а не 6-7.
3. Регулира ми хормоните. Оказа се, че по рождение съм имала хормонален дисбаланс и това е била и причината за болките и всички останали гадости. Но, хайде, това си ми е личен бонус.
4. Чувствам се напълно защитена. Когато с мъжът ми сме в палаво настроение не се започва паническо търсене на презервативи, а просто се отдаваме на момента и на любовтта си. Засечка няма! Рискът от "изненада" е под 1 %, ако разбира се, си пиете хапчетата редовно и според инструкциите.
Е, в общи линии това е.
Сами си решете, дали предпочитате да треперите да не стане фал и да подлагате телата си на разни ужасии наречени аборт, само защото съседката била чула от еди си коя, че щяла да напълнее ако пие хапчета! Ако искате да уморите докторката си от смях, може да и го кажете това. Съвременните препарати са с много ниско съдържание на хормони и нямат абсолютно нищо общо с това, което са взимали навремето майките ни.
Имат само едно, за някои жени, отрицателно качество. Не е препоръчително да сте пушачка. Не че не познавам и пушачки, които ги взимат, ама имало риск от незнам си какво. Ама понеже аз не пуша, проблем няма. Станало ми е като втора природа вече, преди да си легна да си взема хапчето и изобщо не ми тежи. Точко както сутри винаги започвам с чаша кафе.
Изборът си е ваш, обаче преди да решите, че това не е за вас, говорете с доктор, а не слушайте приказките на съседката, леля й или третата братвчедка на..., които най-вероятно дори не са пили такова нещо, но някога някой им е казал, че от това се напълнява!
И умната! Че абортът е гадно нещо!

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ех, и ако мъжете можеха да пият някакви хапчета
12.05.2010 15:32
против излишен мерак по чуждо, всяка сутрин преди кафето щяха да ощастливяват допълнително собствените си половинки ... :)))))))))))))) И то без страхове ...
цитирай
2. rpatel - :-)) Добра идея! Ама не познавам ...
12.05.2010 16:38
:-)) Добра идея! Ама не познавам много мъже, които доброволно биха се съгласили да пия такива хапчета. Повечето все още живеят с идеята, че щом жената забременява тя е и тази, която трябва да носи отговорност това да не се случи.
Благодаря за коментара!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683332
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930