Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 13:56 - Радвай се, народе! Зимата няма да ни изненадва!
Автор: rpatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 865 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Радвай се народе, тоя път вече било сигурно, проблеми с почистването на снега нямало да има! Защото ли обаче нещо ме избива на смях като го чуя това и все ми идва на акъла дежурната реплика: "Зимата пак ни изненада!" Чудя се кога ли ще доживея и тук да стане като в Европа където, о, чудо!, не ти се налага по 3 месеца годишно да газиш в сняг и киша до коленете и всекидневно да доказваш какъв невоятен талант имаш да ходиш по лед! А градския транспорт дори и в най-големия студ си спазва разписанието, а никой дори не е чувал, че зимата може да изненада някого! Защото, явно там хората от които зависи всичко да си е наред, са научи, че след есента идва зима, а не пролет и съответно са взели мерки от рано да няма изненади. А тук винаги е един купон! До последния момент не се знае, коя фирма ще почиства, с колко машини, подписват се и се преподписват договори... и в резултат Пирогов всяка година е пълен с пострадали. Да се смееш ли, да плачеш ли? Ама като те докарат в Пирогов с изпочупени крака или ръце, май по-скоро си е до плач! Защото ако и с този проблем не могат да се справят нашите управляващи, не ми се мисли какъв ужас и хаос ще настъпи при едно истинско природно бедствие! Че нас един сняг ни изненадва, а при земетресение какво ще правим, а?
С две думи, за сега ме избива на смях, ама като почнат задръстванията и мръзненето вече няма да ми е смешно, ама хич! Напротив! Даже сериозно започвам да се замислям дали да не започна и аз като мечките да спя зимен сън. Ей, супер! Нито снега ти е проблем, нито сметката за парното, нито дебели дрехи ти трябват... де да ставаше! Аз щях да съм първа в леглото! Ама все пак не съм мечка, за това да се надяваме, че зимата ще е мека и няма да има много изненади нито за фирмите отговарящи за почистването, нито за гражданите, които меко казано, получават сърцебиене като получат "честитката" от Топлофикация! Защото ако разчита на кметовете не само, че ще сме изненадани, ами направо... помните, предполагам, миналата зима! Когато уж всичко беше под контрол, но защо ли при първия по-сериозен сняг нещата се объркаха, а г-жа Фандъкова през половин час обясняваше, че всичко е ОК и сняг няма и задръсвания няма и транспорта е редовен и...с две думи, мила родна картинка! Е, ама нещо взе да ми писва! И предполагам не само на мен.


Тагове:   народе,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Ако живееше някъде на тропиците, ...
07.10.2010 14:14
Ако живееше някъде на тропиците, нямаше ли да ти липсва тази мила родна картинка? :)))))))
Еsperanza siempre , казват испанците!
цитирай
2. rpatel - Ами аз за това ще постъпя умничко. На ...
07.10.2010 14:26
Ами аз за това ще постъпя умничко. На 31 окт. заминавам за Индия. Лошото е, че се връщам на 2 дек., т.е. точно в разгара на зимата! Вие поне ще имате някаква подготовка, а аз от +25 или нещо такова директно на - нещо си. :-(( А и да ти кажа, ако го гледаш студа и снега от прозореца, наистина е красиво, ама да не си там долу. А и в центъра на София е красиво само първата нощ, после се превръща на гадна кал, киша и мръсотия! Така, че не мисля, че ще ми липсва калта и надутата сметка за парно. Ама знам ли, нито една зима не съм пропускала в живота си. Дори и да съм била в чужбина, пак е било на места със сняг и лед. Ох, като тръгна оня ледоход по Дунава в Будапеща... софийския сняг направо ми се видя приятен на фона на онези мъгли и лед! :-))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rpatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 683183
Постинги: 284
Коментари: 1819
Гласове: 5816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930